SNEL | CONCREET | RESULTAATGERICHT

Creëer high-performing e-mailmarketing campagnes

Verstuur je mailings met je bedrijf maar heb je het idee dat de resultaten uit blijven? E-mailmarketing is een van de krachtigste middelen om klantcontact mee te onderhouden en je omzet te verhogen, mits goed ingezet. Ben je er klaar voor om de effectiviteit van je e-mailcampagnes te verhogen?
Tijdens onze E-mailmarketing Training leer je dit belangrijke online marketing instrument goed in te richten en te managen. We delen de best practices, de meest gemaakte fouten en leggen je uit hoe je met minimale inzet de effectiviteit van je e-mailmarketing resultaten maximaal verhoogd.
Schrijf je in voor de E-mailmarketing Training
AtHand
DTW001-WTK-2985-logo-groot
Designlinq Logo
floraccess_logo
Korthals groep
181214_GASVRIJ_los_transparant
"Volgens 59% van alle B2B marketeers is e-mail het meest effectieve kanaal om inkomsten te genereren" - Lyfe Marketing

Stimuleer verkoop

Stimuleer verkoop

    E-mailmarketing die vanuit waarde & relevantie wordt toegepast, trekt meer verkeer naar je website en genereert betere leads, waarmee je verkoop stimuleert.
Schrijf e-mails die geopend worden

Schrijf e-mails die geopend worden

    Doordat je alleen nog maar relevante e-mails stuurt, kijken potentiële klanten uit naar je e-mails.
Laat je mailinglijst voor je werken

Laat je mailinglijst voor je werken

    Door je e-mails op het juiste moment, via het juiste middel met de juiste doelgroep te delen, hoef je niet meer op zoek te gaan naar klanten, maar nemen klanten zelf contact met je op!
"E-mailmarketing is het marketingkanaal met de hoogste ROI - Elke in e-mail marketing geïnvesteerde euro levert er maar liefst 42 op" - State of Marketing Strategy Report 2019

Haal meer uit je e-mailmarketing

Ben je bang dat je e-mails verloren gaan in de drukke inboxen van je contacten?

Weet je niet goed of je tevreden mag zijn met een open rate van 30%?

Of wil je e-mailmarketing automatiseren maar weet je niet waar te beginnen?

Stel je voor dat je precies weet:

  1. Welke e-mails je op welk moment moet sturen;
  2. Aan welke personen je die e-mail het beste kunt sturen;
  3. Hoe je dit automatiseert zodat jij hier minder tijd aan kwijt bent.
  4. En hoe je deze e-mails optimaliseert voor nóg betere resultaten?

Dan worden je e-mails vele malen effectiever en gaat je mailinglijst veel meer klanten opleveren!

Haal meer uit je e-mailmarketing

Hoe fijn zou het zijn als de juiste mensen je uit zichzelf benaderen met de juiste vragen, interesses en behoeftes? Door e-mailmarketing in te zetten op de inbound marketing-wijze zorg je dat je alleen e-mails stuurt aan diegene die daadwerkelijk e-mails willen ontvangen, bouw je aan je geloofwaardigheid en expertise-status en begeleid je hen hierdoor verder in hun aankoopproces, zodat zij, wanneer zij besluiten over te gaan op aankoop, een weloverwogen keuze kunnen maken. Ook hier gaan wij tijdens de training dieper op in.

Direct zelf aan de slag na de training

Direct zelf aan de slag na de training

De E-mailmarketing Training zal gegeven worden door Mathilde van Doorn, Online Marketeer bij Presult.

hubspot_certified_partner_web

"Als officiële Nederlandse HubSpot partner zijn wij continu scherp op ontwikkelingen in het vakgebied. Door kritisch te blijven op wat werkt – en wat niet – dagen wij onszelf én onze klanten uit om steeds weer op zoek te gaan naar de aanpak die voor het beste resultaat zorgt. Tijdens de E-mailmarketing Training deel ik dan ook graag de best practices, de meest gemaakte fouten en leg ik je uit hoe je met minimale inzet een maximaal resultaat behaald. Ik laat je inspirerende praktijkcases en voorbeelden zien waardoor de training een prettige mix van theorie en praktijk vormt en je direct aan de slag kunt met de opgedane kennis."

 

Schrijf je nu in voor de training
"Volgens 80% van alle B2B marketeers stimuleert e-mailmarketing de acquisitie en het behoud van klanten" - Emarsys

Leer in één dag:

    • Hoe je het vertrouwen van je potentiële klant kunt winnen
    • Welke type e-mails je kunt sturen in elke fase van de klantreis
    • Hoe je iemand verleidt om zijn of haar e-mailadres achter te laten
    • Welke factoren ervoor zorgen dat je mails worden geopend en gelezen en dat er op doorgeklikt wordt
    • Hoe en waarom lead nurturing belangrijk is om meer klanten te krijgen
    • Hoe je met lead nurturing meer omzet uit bestaande klanten kunt halen
    • Waarom e-mailmarketing niet veel tijd hoeft te kosten dankzij next-level marketing automation
    • Hoe je ervoor zorgt dat je mails niet verloren gaan in drukke inboxen
    • Wat de belangrijkste statistieken zijn van een effectieve e-mailcampagne
    • Hoe je persoonlijkere e-mails kunt sturen op basis van gedrag
    • Wat de Wet AVG is en waarom het belangrijk is om je aan de regels te houden
    • Waarom E-mailmarketing door de Wet AVG nóg belangrijker is geworden
    • Bonus: Complete E-mailmarketing checklist t.w.v. €49,-
    • Bonus: E-mail best practices guide t.w.v. €395,-
    • Bonus: B2B Marketing Automation gids t.w.v. €125,-
AtHand
DTW001-WTK-2985-logo-groot
Designlinq Logo
floraccess_logo
Korthals groep
181214_GASVRIJ_los_transparant
Praktische informatie

Praktische informatie

  • Wanneer: Donderdag 23 april
  • Tijdstip: van 12:30-16:30 uur, met aansluitend een netwerkborrel
  • Voor wie: B2B marketeers en communicatiespecialisten
  • Kosten: 295 euro p.p.
  • Locatie: Duwboot 91C, Houten
Aantal plaatsen nog beschikbaar: 7 van de 10

Schrijf je nu in!
Copyright 2013-2020 - Presult | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Cookiebeleid