Ben je bang dat je e-mails verloren gaan in de drukke inboxen van je contacten?
Weet je niet goed of je tevreden mag zijn met een open rate van 30%?
Of wil je e-mailmarketing automatiseren maar weet je niet waar te beginnen?
Stel je voor dat je precies weet:
Dan worden je e-mails vele malen effectiever en gaat je mailinglijst veel meer klanten opleveren!
Hoe fijn zou het zijn als de juiste mensen je uit zichzelf benaderen met de juiste vragen, interesses en behoeftes? Door e-mailmarketing in te zetten op de inbound marketing-wijze zorg je dat je alleen e-mails stuurt aan diegene die daadwerkelijk e-mails willen ontvangen, bouw je aan je geloofwaardigheid en expertise-status en begeleid je hen hierdoor verder in hun aankoopproces, zodat zij, wanneer zij besluiten over te gaan op aankoop, een weloverwogen keuze kunnen maken. Ook hier gaan wij tijdens de training dieper op in.
De E-mailmarketing Training zal gegeven worden door Mathilde van Doorn, Online Marketeer bij Presult.
"Als officiële Nederlandse HubSpot partner zijn wij continu scherp op ontwikkelingen in het vakgebied. Door kritisch te blijven op wat werkt – en wat niet – dagen wij onszelf én onze klanten uit om steeds weer op zoek te gaan naar de aanpak die voor het beste resultaat zorgt. Tijdens de E-mailmarketing Training deel ik dan ook graag de best practices, de meest gemaakte fouten en leg ik je uit hoe je met minimale inzet een maximaal resultaat behaald. Ik laat je inspirerende praktijkcases en voorbeelden zien waardoor de training een prettige mix van theorie en praktijk vormt en je direct aan de slag kunt met de opgedane kennis."