SNEL | CONCREET | RESULTAATGERICHT

Je website ontwikkeld als automatische verkoopmachine

Een website ontwikkelen voor de B2B is meer dan alleen een online visitekaartje uitdragen. Je website moet je verkoopprocessen ondersteunen en bijdragen aan online oriëntatie van je potentiële klanten.
60% van het verkooproces vindt online plaats in B2B. Toch weten veel bedrijven slecht 5% van alle bezoekers tot leads te converteren. 95% blijft dus nog onbenut!
Presult ontwikkelt snelle, gebruiksvriendelijke websites die converteren. Zo werkt onze website-ontwikkeling
Korthals Groep

“Klanten geven aan onder de indruk te zijn van onze websites en de informatie die ze er vandaan halen. We krijgen nu dagelijks aanvragen - vaak meerdere - en we merken dat deze veel serieuzer zijn.”

Korthals Groep

DataWeb

"Vroeger wisten klanten ons via-via heel goed te vinden. Met hulp van Presult vinden ze ons nu ook in Google. Vooral de pragmatische aanpak en het kritisch meedenken in vervolgstappen waarderen we hier enorm."

DataWeb

Een blueprint om 2x zo veel leads te genereren

Presult heeft een blueprint ontwikkeld waarmee elke website in een lead- en verkoopmachine verandert. Door de juiste informatie op de juiste plek op de website te vermelden, verhogen we de kans dat een bezoeker contact opneemt met 50%. Zo halen onze klanten 2x zo veel leads uit hetzelfde aantal bezoekers, die dus niet bij de concurrent gaan kijken.

Weet wie je website heeft bezocht

95% van de bezoekers verlaat je website zonder te weten wie je website heeft bezocht. Hoe zou je het vinden als we dit terug kunnen brengen naar 50%? Via speciale software achterhalen we de contactgegevens van je bezoekers, zodat je salesmedewerkers ze kunnen nabellen. Natuurlijk ontvangen ze alleen relevante leads. Daar zorgen wij voor.

Een blueprint om 2x zo veel leads te genereren
Een website moet een verlengstuk zijn van marketing, sales en customer service
Een website die converteert op alle fronten

Een website die converteert op alle fronten

Binnen ons blueprint houden we sterk rekening met zaken als websitesnelheid en het user interface design. Deze facetten hebben positieve invloed op de mate waarin een website converteert.

Snellere laadtijd

Gebruikers houden niet van wachten. Een snelle website ontwikkelen zorgt voor tevreden bezoekers, waardoor zij sneller geneigd zijn contact op te nemen. Verschillende case studies hebben aangetoond dat 48% hogere conversie mogelijk is door een 0,9 seconde snellere laadtijd. Laat ons je website optimaliseren voor meer conversies.

Gepersonaliseerde gebruikservaring

Een persoonlijkere gebruikservaring zorgt voor hogere conversie. Zo is het mogelijk een website ‘adaptief’ in te richten, waarbij bijvoorbeeld:

  • afbeeldingen en actieknoppen automatisch worden aangepast aan de branche waarin een bezoeker werkzaam is;
  • de bedrijfsnaam van een bezoeker direct in de titel wordt vermeld
  • gebruikers branche-specifieke referenties te zien krijgen
  • terugkerende klanten geïnformeerd worden over nieuwe producten of persoonlijke aanbiedingen.

Wij ontwikkelen deze website voor je.

Wij ontwikkelen websites die wérken voor de B2B

Wat kunnen we voor je realiseren?

    • Website design
    • Nieuwe website ontwikkelen
    • Optimalisatie van bestaande website
    • Verbeteropties inzichtelijk door quickscan
    • Conversie optimalisatie

    • E-commerce omgeving ontwikkelen
    • Webdevelopment projectbegeleiding
    • Pop-up implementatie voor hogere conversie
    • Leadpagina ontwerp en implementatie

Hoe gaan we te werk bij web development?

Functionele eisen

Functionele eisen

    • Doelstellingen van je B2B site inzichtelijk maken
    • Belangrijkste doelgroepen bepalen
    • Ontwerpen of herstructuren bestaande website
    • Functionele eisen bepalen, zoals CMS, SLA, systeemkoppelingen

Ontwerp, ontwikkeling en feedback

Ontwerp, ontwikkeling en feedback

    • Blueprint website ontwerp in je huisstijl
    • Begeleiding en feedbacksessies
    • HTML/CSS ontwikkelen
    • Implementatie HTML/CSS in CMS

Lancering website

Lancering website

    • Development naar live omgeving
    • Extern communicatieplan voor een boost in bezoekers
    • Naamsbekendheid genereren
    • Optioneel: aanvullende marketing-, sales- en servicefeatures implementeren

Denk aan de lange termijn. Maak van te voren een duidelijk overzicht van functies die je website moet kunnen vervullen. Hier kan Presult je uiteraard bij van advies voorzien. Dat bespaart je in de toekomst veel geld.

Laat ons vandaag een succesvolle campagne voor je opzetten

AtHand
DTW001-WTK-2985-logo-groot
Designlinq Logo
floraccess_logo
Korthals groep
181214_GASVRIJ_los_transparant

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel kost het ontwikkelen van een website? Dat hangt van veel factoren af. Denk aan integraties, de implementatie van een e-commerce omgeving of slimme tooling. Zonder deze informatie kunnen we geen inschatting van de kosten maken. Hiervoor maken we graag een afspraak met je.
  • Een ander bedrijf beheert onze website, hoe gaan jullie hiermee om? Geen probleem. We werken met veel andere bedrijven samen. We staan tussen de business en IT in, waardoor we je wensen goed vertalen naar IT.
  • Hoe lang duurt het ontwikkelen van een website? Wij zorgen voor perfecte afstemming tussen design, development en business. Daardoor ligt de doorlooptijd tussen de anderhalve maand en drie maanden.
  • Moeten we zelf de content toevoegen op de website? Dat kan, maar dat kunnen we ook voor je regelen. We werken met eigen tekstschrijvers die je verhaal perfect tot uiting brengen op je website.

Copyright 2013-2023 - Presult | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Cookiebeleid