SNEL | CONCREET | RESULTAATGERICHT

Inbound marketing voor B2B - Meetbare ROI

Voor veel B2B bedrijven staat (inbound) marketing laag op de prioriteitenlijst. Het kost immers geld en wat levert het nu op? Je klanten kopen niet door marketing. Sales haalt de opdrachten binnen. De afgelopen jaren is dit echter enorm veranderd. De rol van marketing is veel belangrijker geworden, ook voor B2B-bedrijven.
Dat is zonde, want een nieuwe lead kost gemiddeld 61% minder via inbound marketing dan via traditionele outbound marketing. Door de slimme inzet van nieuwe technologie wordt bovendien alles meetbaar. Wanneer start jij met de groei van je bedrijf?
"60% van het B2B-verkoopproces vindt online plaats" Vraag gratis website audit aan
Kuhmichel, SEO

Snelle en duidelijke uitleg. Binnen 2 maanden zagen we al resultaat van de optimalisaties die zijn gedaan.

Kuhmichel, SEO

Prints van Oranje, Full-service aanpak

"Ze vinden altijd een manier of nieuwe insteek om meer bezoekers te genereren en leggen alles ook duidelijk uit."

Prints van Oranje, Full-service aanpak

Meer leads genereren, wat je bedrijf ook maakt

Meer leads genereren, dat wil ieder bedrijf. Of je nu vrachtschepen verkoopt, gebouwen bouwt, CRM/ERP/HRM-software aan de man brengt of iets anders. Door een slimme inbound marketing strategie maken we dit voor elk B2B bedrijf mogelijk én inzichtelijk. Zodat het salesteam meer offertes kan maken en meer verkopen realiseert.

De marketing binnen je bedrijf waardevoller maken? Samen met onze expertise moet dat lukken.

Meer weten over wat inbound marketing inhoudt?

Lees onze complete gids over “B2B inbound marketing

Meer leads genereren, wat je bedrijf ook maakt
Altijd de beste specialist

Altijd de beste specialist

Het grote voordeel is dat je geen kennis hoeft te hebben over elk onderwerp. Wij zorgen ervoor dat we altijd de beste specialist inschakelen voor je specifieke vraagstuk. Daar kun je op vertrouwen.

Vraag gratis website audit aan
Bespaar 61% op leadgeneratie via inbound marketing
Maak van marketing een toegevoegde waarde

Maak van marketing een toegevoegde waarde

Traditioneel wordt marketing vaak gezien als kostenpost. Tegenwoordig is het, gelukkig, mogelijk om de meerwaarde aan te tonen. Door inzichtelijk te maken hoe nieuwe leads worden gegenereerd, kan je het gesprek met sales en directie aangaan over cijfers die heb interesseren: leads en omzet.

Voor onze klanten gaan we altijd voor 100% meer leads. En jij?

Vraag gratis website audit aan
Een betere digitale strategie – wij zorgen ervoor

Laat ons vandaag nog de meerwaarde van inbound marketing bewijzen

Dit gaan we voor je doen:

    • Digitale strategie vaststellen
    • Buyer persona's vaststellen
    • Content marketingplan opzetten
    • Google Adwords inrichten
    • Facebook, LinkedIn, Twitter inrichten

    • Externe nieuwsberichten plaatsen
    • Monitoren van de resultaten via statistieken
    • Analyse en bespreken resultaten
    • Bijsturen online marketingacties
    • En nog veel meer...

Hoe helpt onze full service dienstverlening je?

Kennis en ervaring

Kennis en ervaring

    • Je hoeft zelf niet meer alle kennis in huis te hebben
    • Onze experts hebben de expertise die je verder helpt
    • Met bewezen ervaring bij relevante bedrijven zoals de jouwe

De beste match

De beste match

    • Zowel op korte als lange termijn resultaat
    • Daarbij kijken we waar je bedrijf nu staat
    • Zo krijgt het traject direct een vliegende start

Duidelijke taal

Duidelijke taal

    • Onze experts leggen duidelijk uit wat we doen
    • Geen lastig jargon
    • Een nuchtere aanpak die elk B2B bedrijf aanspreekt

Online is verweven met je offline organisatie. Dat vergt een gestructureerde aanpak met specialisten.

Laat ons vandaag een succesvolle strategie voor je opzetten

NL Signing Logo
logo dataweb
referentie prints van oranje
Logo matrassenwijzer referentie
HHH-logo referenties
Zet referentie

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel budget heb ik nodig om te beginnen? In principe kunnen we met elk budget aan de slag. Uiteraard betekent een lager budget meestal wel dat de verwachte resultaten wat lager zullen uitvallen.
  • Kunnen jullie mij garanties geven? Nee, want dan zouden we liegen. Stel dat je concurrent, die het online nu al beter dan je doet, op hetzelfde moment begint met een soortgelijk traject. De effectiviteit van onze inspanningen is dan absoluut meetbaar, maar wij hebben geen invloed op dergelijk externe factoren.
  • Hoe lang duurt een inbound marketing traject? In principe blijft het traject continu doorgaan. Wij streven er namelijk naar om zo snel mogelijk de investering die je in ons doet terug te verdienen en winst op te leveren. Zodra dat lukt, ben je overtuigd van de effectiviteit van onze methode en gaan we door. Uiteraard kunnen we een termijn afspreken voor de eerste campagne.

Copyright 2013-2018 - Presult | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Cookiebeleid