SNEL | CONCREET | RESULTAATGERICHT

Maximaal rendement met inbound marketing

Beschik je zelf niet over de tijd, mogelijkheden of mensen om online optimaal te kunnen scoren? Wil je meer uit je marketing en sales inspanningen halen, maar lukt het je zelf niet? Presult is het full-service bureau dat je op elk digitaal gebied vooruithelpt.
Onze pragmatische, daadkrachtige en resultaatgedreven inbound marketing aanpak zorgt ervoor dat je onder de aandacht komt bij de juiste prospects. Onze ervaring en expertise werkt voor je bedrijf en zorgt voor een efficiënter verkoopproces.
Zo gaat Presult te werk
Korthals Groep

“Klanten geven aan onder de indruk te zijn van onze websites en de informatie die ze er vandaan halen. We krijgen nu dagelijks aanvragen - vaak meerdere - en we merken dat deze veel serieuzer zijn.”

Korthals Groep

DataWeb

"Vroeger wisten klanten ons via-via heel goed te vinden. Met hulp van Presult vinden ze ons nu ook in Google. Vooral de pragmatische aanpak en het kritisch meedenken in vervolgstappen waarderen we hier enorm."

DataWeb

Een full-service aanpak afgestemd op je behoeften

Binnen de B2B digital marketing bestaat niet zoiets als een ‘one-size-fits-all’ aanpak. Wij geloven daarom ook niet in vastomlijnde kaders en standaardpakketten. Bij Presult houdt full-service in dat we in overleg datgene doen wat waardevol is en rendement oplevert.

Sneller groeien dankzij de Lean Startup methode

Het is niet realistisch om te zeggen of te denken dat elk pad of elke investering effect heeft. Waar het ene bedrijf de meeste groei realiseert door in te zetten op e-mailmarketing en social selling, levert bij een ander bedrijf een focus op website optimalisatie en SEO het meeste rendement. Welke kanalen onmisbaar zijn en welke samenhang tussen deze kanalen nodig is, verschilt per bedrijf. Dit is wat we onderzoeken, uittesten en optimaliseren, zodat onze aanpak de gewenste groei oplevert.

Zo werkt onze full-service aanpak
Een full-service aanpak afgestemd op je behoeften
"Een consistente omni-channel marketingaanpak verhoogt de koopintentie met gemiddeld 90%" (IAB)
Profiteer van optimale synergie

Profiteer van optimale synergie

De meeste groei ontstaat wanneer alle elementen van een bedrijf optimaal samenwerken. Uiteindelijk staat alles met elkaar in verbinding. Een website kan niet los gezien worden van salesmedewerkers of social media kanalen. En ook marketing, sales, productie en administratie werken het beste wanneer er verbinding is.

Of het nu gaat om web development, een CRM-systeem, datakoppelingen, ERP-implementatie of online marketing campagnes. Digitalisatie levert het meeste rendement wanneer deze schijnbaar losse elementen samen opereren. Wij helpen bedrijven hierin de beste keuzes te maken om zo:

  1. Meer omzet te realiseren en/of
  2. Kosten te besparen door met dezelfde mensen meer winst te behalen.

Presult denkt graag strategisch met je mee om zowel je resultaat als je rendement te verbeteren. Deze werkwijze zorgt voor een efficiëntieslag in je bedrijf. Ben je er klaar voor?

Vraag gratis Digitale Kansen Scan aan
“89% van alle decision makers in de B2B oriënteert online naar geschikte aanbieders"

Meer rendement met inbound marketing

Die synergie komt krachtig tot uiting in de B2B Inbound Marketing strategie. Deze marketingfilosofie, oorspronkelijk bedacht door Brian Halligan (medeoprichter en CEO van HubSpot), draait om het inzetten en integreren van verschillende online marketingkanalen, waarbij de koopintentie van je doelgroep wordt aangewakkerd door op verschillende momenten in de klantreis waardevolle informatie te delen.

Klanten voeren vandaag de dag vaker en liever zelf de regie. Bijna 9 op de 10 zakelijke beslissers en inkopers oriënteert zich online bij het zoeken naar geschikte aanbieders, vooraleer ze daadwerkelijk contact opnemen. Met andere woorden: ze gaan eerst zelf op zoek naar de oplossing voor een probleem op het moment dat zij daar behoefte aan hebben. De klant-centrische benadering van Inbound Marketing geeft hier gehoor aan en zorgt dat klanten op een natuurlijke wijze naar je toe worden getrokken (pull marketing). Dit maakt de Inbound Marketing methode beduidend effectiever dan traditionele outbound methodes zoals cold calling (push marketing).

De cijfers spreken boekdelen: een nieuwe lead kost gemiddeld 61% minder via inbound marketing dan via traditionele outbound marketing.

Download onze Inbound Marketing Gids
Meer rendement met inbound marketing
'57% van de klantreis is al voltooid voordat de klant met een verkoper praat'
Meer leads dankzij slimme website ontwikkeling

Meer leads dankzij slimme website ontwikkeling

Binnen de Inbound Marketing strategie is een bijzondere rol weggelegd voor de website van je bedrijf. Een website ontwikkelen voor B2B is méér dan alleen een online visitekaartje aanmaken. Je website bewijst pas zijn volledige potentieel wanneer deze je verkoopprocessen ondersteunt en perfect aansluit op de online oriëntatie van je potentiële klanten.

We hebben een blueprint ontwikkeld dat is gefundeerd op de Inbound Marketing filosofie, waarmee elke website in een leadmachine verandert. Door de juiste informatie, op de juiste plek en op het juiste moment op de website te tonen, verhogen we de kans dat een bezoeker contact opneemt of zijn/haar contactgegevens achterlaat met 50%.

Zo halen onze klanten 2x zo veel leads uit hetzelfde aantal websitebezoekers, die dus niet bij de concurrent gaan kijken.

Een aantal aspecten genieten extra onze aandacht bij de ontwikkeling van websites:

  • Een snelle laadtijd. Een snelle website ontwikkelen zorgt voor een tevreden bezoeker, waardoor deze sneller geneigd is contact op te nemen. Een 0,9 seconde snellere laadtijd leidt tot een 48% hogere conversie;
  • Personalisatie. Een persoonlijk welkom voor elke websitebezoeker verbetert de gebruikservaring en zorgt voor meer conversie op de website. Zo is het mogelijk afbeeldingen automatisch aan te passen aan de branche waarin een websitebezoeker werkzaam is, de bedrijfsnaam van een bezoeker in de titel te vermelden, branche-specifieke referenties te tonen, enzovoorts. Wij ontwikkelen websites met de modernste technieken, ingericht op de vraagstukken en wensen van vandaag en morgen.

Zo werkt onze website ontwikkeling

Laat ons vandaag een succesvolle campagne voor je opzetten

Hoe helpen onze inbound marketing oplossingen je vooruit?

Kennis en ervaring

Kennis en ervaring

    • Wij ontwikkelen of optimaliseren je website volgens de modernste standaarden
    • De doelstellingen van je B2B website worden helder inzichtelijk gemaakt
    • Je hoeft zelf niet meer alle kennis in huis te hebben
    • Presult heeft meer dan 10 jaar ervaring met B2B marketing voor het MKB

De beste match

De beste match

    • Kennis, expertise en een persoonlijke klik vormen het fundament van onze samenwerking
    • Onze werkwijze voelt als een interne marketingafdeling
    • Zo krijgt het traject direct een vliegende start

Optimale synergie

Optimale synergie

    • We vinden een omni-channel marketing aanpak die past bij je bedrijf
    • Dat zorgt voor de optimale synergie waar je direct van profiteert
    • In meer websitebezoekers, leads, klanten en een hogere omzet

Online is verweven met je offline organisatie. Dat vergt specialistische kennis en een gestructureerde aanpak.

AtHand
DTW001-WTK-2985-logo-groot
Designlinq Logo
floraccess_logo
Korthals groep
181214_GASVRIJ_los_transparant

Veelgestelde vragen

  • Hoeveel budget heb ik nodig om te beginnen? In principe kunnen we met elk budget aan de slag voor je. De hoogte van het budget bepaalt over het algemeen de snelheid waarmee de gewenste resultaten kunnen worden gerealiseerd.
  • Kunnen jullie mij garanties geven? Nee, dan zouden we liegen. Stel dat je concurrent, die zich momenteel sterk(er) profileert, op hetzelfde moment begint met een soortgelijk traject. De effectiviteit van onze inspanningen is in dat geval absoluut meetbaar, maar wij hebben geen invloed op externe factoren of veranderende marktomstandigheden. Wel kunnen we nauwgezet voor je in kaart brengen welke acties concurrerende bedrijven momenteel uitvoeren, zodat hier daadkrachtig op geanticipeerd kan worden.
  • Hoe lang duurt een campagne? In principe blijft de campagne continu doorgaan. Wij streven er namelijk naar om zo snel mogelijk de aanvangsinvestering die je in ons doet terug te verdienen en je winst op te leveren. Zodra dat lukt, ben je overtuigd van de effectiviteit van onze methode en gaan we door of schalen we op. Uiteraard kunnen we een termijn afspreken voor de eerste campagne.

Copyright 2013-2020 - Presult | Algemene voorwaarden | Privacy policy | Cookiebeleid