
25% meer tijd voor sales door slim gebruik te maken van HubSpot Sales Hub
2x meer resultaat met sales
Accountmanagers willen zoveel mogelijk tijd besteden aan contact met de klant, toch? In de praktijk zijn ze veel tijd kwijt aan randzaken, zoals het schrijven van opvolg-e-mails na een beursbezoek of het opzoeken van afspraakinformatie in hun e-mailbox zodat de levering goed verloopt. Dat kan gelukkig veel makkelijker!
In deze blogpost vind je twee concrete tips die je direct kan toepassen en waarmee je accountmanagers al snel 2-4 uur per week besparen op dit soort randzaken!
De Toekomst van B2B Sales: Hyper Targeting via LinkedIn Ads

ChatGPT en B2B Sales: een succesformule of niet?

Over hybride verkoop
Presult Hooghouders
In het kort
- Koud bellen levert maximaal 1% response op
- Hybride vormen (e-mail, telefoon, LinkedIn) zijn 2-3x effectiever
- Een goede TAL obv je ICP is de basis van succesvolle sales
Recente blogs
Welkom Eline!

Maak kennis met Michael: onze nieuwe stagiair

Monday vs HubSpot: wat is het beste CRM voor klantbeheer?

Excel of CRM: wat is de juiste tool voor het beheren van klantgegevens en verkoopprocessen?

Maak kennis met onze nieuwe Digital Consultant: Mark Vree

Upselling door klantsegmentatie: slimme groeistrategieën voor het technisch MKB
