“We zijn op missie om de bouwsector duurzamer, toekomstbestendiger en meer datagedreven te maken. Presult ondersteunt ons daadkrachtig in het neerzetten van onze positionering.”
Data-revolutie in de bouw
: Transformeren van de bouwsector met slimme data-oplossingen
Data is de drijvende kracht achter een succesvolle bedrijfsvoering. Lang niet elke sector werkt echter datagedreven. De bouw is zo’n sector. Consultancy boutique en start-up STARC neemt het voortouw om de bouw te transformeren met de inzet van slimme data-oplossingen. Met als doelen: strategische groei, meer voorspelkracht en concurrentievoordeel. STARC is op missie om de bouwsector wakker te schudden en te verduidelijken dat er met slimme datatoepassingen meer werk kan worden verzet met minder mensen. Daarvoor verleent STARC diverse consultancydiensten, gebaseerd op verschillende datadisciplines.
Om die missie vorm te geven is een getalenteerd team en ijzersterke communicatie nodig. Hiervoor doet STARC al vanaf dag één beroep op Presult. Als marketing- en salespartner van STARC ondersteunen we op verschillende fronten, waaronder website(door)ontwikkeling, het opstellen van salesmateriaal, social mediacommunicatie en digitale recruitment.
Wat verzorgt Presult?
Digitale recruitmentstrategie
Zonder medewerkers geen projecten. Presult ondersteunt bij realiseren van personeelsgroei. Via verschillende wervingskanalen en een out-of-the-box communicatiestijl zetten we STARC nadrukkelijk in de markt als aantrekkelijke werkgever. We anticiperen op verschuivingen in de arbeidsmarkt en alloceren onze middelen op de actuele personeelsbehoefte vanuit STARC.
Website
Presult heeft de website van STARC ontwikkeld en blijft deze naar behoefte en mogelijkheden doorontwikkelen. Op de website plaatsen we maandelijks meerdere (zoekmachinevriendelijke) artikelen, interviews, portretten en andere uitingen.
CRM-implementatie
Met de implementatie van HubSpot zorgt Presult voor een totaaloverzicht op zowel marketing- als salesgebied. Via dit CRM is in één oogopslag te zien wie binnen STARC verantwoordelijk is voor follow-up bij salescontact, hoe ver prospects zijn in hun klantreis en welke omzetkansen er nog in het verschiet liggen.
LinkedIn propositie
Op LinkedIn vertolkt Presult de propositie van STARC duidelijk naar potentiële opdrachtgevers en kandidaten. Met verdiepende, informatieve en overtuigende berichten benadrukken we niet alleen de expertise van STARC, maar investeren we ook in arbeidsmarktcommunicatie voor de aanwas van nieuwe talent.
Landingspagina’s
Met converterende landingspagina’s speelt STARC in op de specifieke behoeften van de doelgroepen die het bedrijf bedient, waaronder aannemersbedrijven. Deze landingspagina’s zijn ontworpen om de juiste (verkoop)boodschap over te brengen en bezoekers aan te zetten tot actie.
Salesmateriaal
Presult vereenvoudigt de salesprocessen van STARC met verschillende salesdocumenten. Denk aan PowerPoint-presentaties, salespitches, gidsen, visitekaartjes en e-mailtemplates. Door salesmateriaal op maat te leveren, kan STARCs buitendienst op een efficiënte en effectieve manier prospects benaderen en hen versneld kennis laten nemen van de impact van datagedreven werken.
Waarom Presult
: STARC heeft voor Presult gekozen vanwege…
- … onze full-service benadering met vaste aanspreekpunten voor alle marketing- en salesvraagstukken;
- … ons snelle schakelen bij veranderende wensen en nieuwe uitdagingen;
- … onze staat van dienst met het bereiken van prospects via digitale kanalen.