Eazit (inmiddels Enreach)
Van ad hoc werken naar gestructureerde groei
“Met een hands-on aanpak, proactieve houding en veel kennis van onze markt heeft Presult onze marketingmachine goed draaiende gekregen. Klanten kennen ons en onze proposities beter. Presult is wat ons betreft echt onderdeel van het bedrijf geworden!”
Over Eazit
: Overname en communicatieoptimalisatie
Overnames gaan gepaard met de nodige uitdagingen. Zo ook voor Eazit (inmiddels Enreach), specialist in communicatieoplossingen voor het mkb. Door het samengaan van het voormalige Intercity Technology Nederland met Crystal Networks, Xenosite en recent nog Prewest, stond het bedrijf voor de uitdaging om alle interne en externe bedrijfscommunicatie te stroomlijnen. Om de bedrijfsvisie organisatiebreed uit te dragen en bestaande klanten proactief te informeren over gewijzigde en nieuwe proposities, is Presult ingeschakeld.
Doorslaggevend bij de keuze voor Presult? De ervaring met en kennis van digitale marketingstrategieën gericht op de IT-branche, in combinatie met de hands-on werkwijze.
Wat verzorgt Presult?
Met het samengaan van verschillende bedrijven is het productportfolio van Eazit sterk verbreed. Een van de doelstellingen luidde dan ook: het actief up-en-cross-sellen onder bestaande klanten. Dit vormde een belangrijk uitgangspunt bij onze acties.
Marketing- en salesmateriaal
Datakoppelingen en dashboards
Digitale campagnes
Waarom Presult?
: Eazit heeft voor Presult gekozen vanwege…
- … het volledige pakket van copywriting, DTP en marketingkanalen (allemaal in-house verzorgd) voor een goede doelgroeptargeting en snelle oplevering van werk;
- … het strategisch meedenken bij en opstellen van communicatie rondom producten en diensten;
- … de daadkrachtige aanpak bij het integreren van marketing- en salesprocessen;
- … de korte lijnen en snelle overlegmogelijkheden.

