“Het team van Presult combineert inhoudelijke kennis en expertise met een hoge persoonlijke betrokkenheid. Dit heeft ervoor gezorgd dat we snel een grote stap voorwaarts hebben kunnen zetten.”
Over AtHand
: Meer online zichtbaarheid en websiteverkeer
Gamification specialist AtHand ontwikkelt en verkoopt Business Games die bijdragen aan een continue en kwalitatieve ontwikkeling van personeel. Met wetenschappelijk onderbouwde gamification software ondersteunt de Amsterdamse scale-up (middel)grote organisaties bij het versnellen van ontwikkeltrajecten en verandermanagement op de werkvloer.
Met de uitrol van een inbound marketingstrategie met een sterke focus op content is de online zichtbaarheid van AtHand verbeterd, waardoor het bedrijf bij 77% van alle aan de core business gerelateerde zoekopdrachten wordt vertoond. In lijn met deze ontwikkeling is het onbetaalde zoekverkeer uit Google in dezelfde periode ruim driekwart toegenomen.
Succes door online profilering
: Efficiëntere leadgeneratie
Met goed vindbare en verdiepende content is ervoor gezorgd dat AtHand zich de definities van gamification en game-based learning (online) nog meer heeft toegeëigend. Dat Google meerdere artikelen van AtHand aanhaalt in de featured snippets geeft hier ook blijk van.
Verder:
- Het aantal leads op maandbasis is ruim verviervoudigd
- Bij de betaalde campagnes is een kostenreductie van 50% gerealiseerd per verkregen lead
- Met de integratie van HubSpot is een solide basis gelegd voor op elkaar afgestemde marketing- en salesactiviteiten