ABW

Geen functies verkopen, maar oplossingen
Anton Bouwkamp
Anton Bouwkamp Eigenaar, ABWeegtechniek

“Terwijl wij het land doorkruisen op werkbezoek bij klanten, regelt Presult onze online zichtbaarheid. Dat is lekker thuiskomen. Sinds Presult is ingestapt worden we online beter opgemerkt en kunnen we rekenen op fors meer aanvragen.”

abwMagazine-mockups-vol-4-10

Innovatie in industrieel wegen

: Communicatiegrenzen verleggen met slimme contentstrategieën

De markt voor industrieel wegen is vernieuwend, zowel op technologisch vlak als qua digitalisering van productieprocessen. Op communicatief vlak is de sector echter nog tamelijk behoudend. Hoog tijd om ook op dat vlak een voortrekkersrol te bekleden, vond AB Weegtechniek (ABW), aanbieder van slimme industriële weegoplossingen. Het in Dronten gevestigde bedrijf identificeerde zich sterk met onze no-nonsense manier van werken en schakelde ons in om de online zichtbaarheid structureel te vergroten. Sinds de start van de samenwerking realiseert Presult dit met een slimme, doorlopende contentmarketingstrategie en het opstellen van digitaal salesmateriaal.

Wat verzorgt Presult?

Presult heeft ABW een make-over gegeven met strategische rebranding, websiteverbeteringen, toegankelijk salesmateriaal en gerichte advertentiecampagnes, allemaal gericht op een naadloze klantbeleving en efficiëntie in bedrijfsprocessen.

Rebranding

Website-optimalisaties

Salesmateriaal

Advertentiecampagnes

ABW - Truck

Waarom Presult

: ABW heeft voor Presult gekozen vanwege:

  • De communicatieve vertaalslag van functionele kenmerken naar gebruiksvoordelen;
  • De jarenlange ervaring met leadgeneratie via digitale kanalen;
  • De full-service benadering met één aanspreekpunt voor alle vragen.

Met jouw bedrijf hetzelfde bereiken als ABW?

Ons team staat voor je klaar

Plan een adviesgesprek